CRM-Consultancy

Consultancy

Sales Dienstverlening voor Fitnessclubs binnen het Technogym Ecosysteem

Onze Sales Dienstverlening is specifiek ontwikkeld voor fitnessclubs die gebruikmaken van Mywellness
CRM in combinatie met de Technogym app, oftewel het Technogym Ecosysteem. Deze dienstverlening
is opgesplitst in twee takken: Sales en Retentie. De Sales-tak richt zich op sportlocaties die nieuw zijn
en gebruik gaan maken van Technogym smart equipment en/of formats. We starten zes weken voor
de opening van jouw nieuwe club om het maximale potentieel te benutten.

40%

Meer retentie
Learn More

1200+

Tevreden fitness ondernemers gingen jou voor
See More

300%

Meer betrokken leden
Learn More
IMG_5401
IMG_5121
De aanpak van KEBOEM

Fasen van de Sales dienstverlening

Wij verhogen de conversie van lead naar lid

Voor elke fitness ondernemer doorlopen wij onderstaand traject voor het optimaliseren van de retentie.

1. Voorbereiding en planning:

We starten met het definiëren van doelen, het opzetten van een duidelijke routekaart naar de opening/ heropening en het in kaart brengen van de verwachtingen voor elk teamlid.

2. Abonnementsstrategie:

Samen denken we na over de abonnementsstrategie die past bij jouw club en doelgroep, met een focus op het optimaliseren van de verkoopprocessen.

3. Salesproces Optimalisatie:

We spannen ons in om het salesproces strak te zetten, waarbij we de communicatie met overige partners stroomlijnen voor een gezamenlijke strategie naar succes.

4. Training en voorbereiding

We voorzien in twee locatietrainingen van elk 4 uur, waarin het personeel wordt klaargestoomd voor de opening/heropening, en we delen kennis over het Technogym Ecosysteem.

5. Monitoring na Opening/Heropening:

Gedurende zes weken houden we alles nauwlettend in de gaten, finetunen waar nodig, en baseren onze aanpassingen op datagedreven rapporten.

Verwachting

Wat mag je verwachten na 12 weken?

Wij zorgen voor 40% meer retentie.

Succesvolle Opening/Heropening:

We streven naar een succesvolle lancering van jouw club met een optimaal salesproces en klantbetrokkenheid.

Continuïteit en Kennisoverdracht:

Na 12 weken garanderen we continuïteit en zorgen we
voor een gestroomlijnde kennisoverdracht binnen jouw team.

Volledige Implementatie en Optimalisatie:

We streven naar de volledige implementatie en
optimalisatie van jouw workflow in Mywellness CRM.

Optimale Engagement via Technogym App:

Ons doel is om optimale betrokkenheid van
jouw leden te bereiken via de Technogym app.

Snel Break-even Punt:

We zorgen ervoor dat het Technogym format succesvol wordt
weggezet, en jij zo snel mogelijk op jouw break-even punt zit na de (her)opening van je club.

De Sales Dienstverlening zorgt ervoor dat jouw club niet alleen succesvol van start gaat, maar ook duurzaam groeit binnen het Technogym Ecosysteem.

0 %
New Leads
0
Fitness Ondernemers gingen jou voor
0 %
Meer retentie