Experiences
Laat onze klanten voor ons spreken
Niks maakt ons gelukkiger dan een tevreden klant. Keboem!
"Eind 2022 zijn we de samenwerking met Keboem aangegaan. Inmiddels hebben wij onze samenwerking met nog een jaar verlengd. De meest opvallende vooruitgang is de bewustwording van onze collega’s (personeel). Zowel de klantbeleving als ook hoe het bedrijfsmatig werkt. Met behulp van Keboem als ook Mywellness hebben wij meer structuur en zijn we nog professioneler en persoonlijk geworden. Het onderbewuste van ons personeel heeft Keboem bewust gemaakt en voor structuur gezorgd. De beleving van onze klanten is nog positiever wat geresulteerd heeft dat onze sportclub momenteel zo goed als aan het maximum leden zit."
"Keboem! Dat is het gevoel dat ik direct had toen ik kennismaakte met Miron. Gedreven, enthousiast en vastberaden om sportcentra te begeleiden hun gasten nog beter te helpen, dat is waar Keboem voor staat. Vanaf het eerste moment is er een goede klik tussen Tesqua en Keboem. Samen proberen we sporters te activeren om te blijven bewegen door middel van communicatie en training van onze coaches. Keboem is voor iedere sportorganisatie die streeft naar perfectie aan te bevelen."
"Vorig jaar zijn we een samenwerking aangegaan met Keboem, om meer focus te leggen op het ledenbehoud. Elke maand bespreek ik met Romy, de aandachtspunten voor de coaches, individueel en overall. Door de data is er perfecte controle op of taken worden uitgevoerd. Zo niet, dan word ik daarop gewezen en spreek ik de betreffende coach aan. Deze werkwijze is zeer effectief en efficiënt. Ik zou Keboem absoluut aanbevelen. De aanpak is super professioneel, resultaten zijn goed meetbaar en het zijn nog een super fijne mensen. Samengevat kijken we uit naar de verdere samenwerking en gaan we keihard ons best doen om onze doelstellingen te behalen."
"Via Technogym in contact gekomen met Keboem. Waarna het contact met Miron werd gelegd. Na een kennismaking en een training, de samenwerking verder kracht bijgezet met het optimaliseren van de Technogym (Mywellness) omgeving. Nu als ondersteuning van de Technogym omgeving en de journey een hele fijne samenwerking. Bereikbaarheid en korte lijnen vind ik heel prettig en daarnaast geeft het mij een enorme hulp bij verbetering van mijn onderneming. Ik noem het een KEBOEM effect dankzij, Miron, Romy en het Keboem team. Dikke tevredenheid hierzo!"
Klaar om samen te werken?
Klik op de knop en vul je gegevens in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met jou op om met het verbeteren van jouw retentie aan de slag te gaan!
Laat jou verbazen door onze bewezen strategieën en data gedreven aanpak.