Cijfers, datamanagement en KPI’s
Keboem werkt met keiharde cijfers, niet met nattevingerwerk. We maken onze keuzes op basis van datamanagement en concrete KPI’s. We zorgen voor verandering op een procesmatige en gestructureerde manier. Samen met onze professionele partners optimaliseren we jullie aanwezige applicaties en systemen. Vaak heb je namelijk al veel tools in handen, maar gebruik je ze nog niet optimaal. We laten je zien hoe het anders kan en staan altijd voor je klaar. Iedere week bespreken we de gang van zaken met elkaar en kijken we vooruit.
Focus op de customer journey
Wij perfectioneren je sales en retentie. Hoe? Door het optimaliseren van 3 aspecten van je sportschool: je interne processen, je klantreis en je team. We rusten niet voordat we resultaat zien. Je sportschool moet er niet alleen mooi uitzien: het is cruciaal dat de interne processen soepel en efficiënt verlopen. Wij geven interdisciplinair advies en betrekken de hele organisatie bij het beleid en de toekomstplannen. We structureren de interne processen achter leadopvolging, sales én retentie.
De basis van je sportschool? De leden. Iedere stap van de klantreis moet perfect zijn. Wij ontwerpen een customer journey die bij jouw doelgroep en jouw bedrijf past. Dit leidt tot een betere customer experience, waardoor leden meer aandacht krijgen, zich beter voelen en langer lid blijven.
Op je team kun je bouwen. Zij zijn het gezicht van je sportschool. Wij trainen ze, zodat ze bij iedere stap precies weten wat er van hen wordt verwacht. Na onze training draagt ieder teamlid bij aan een fantastische klantbeleving.
Contact opnemen »